افزایش نرخ اشتراک در رویداد آنلاین

چگونه مدیریت و برگزاری رویداد را انجام دهیم؟

این رویدادها می‌توانند به عنوان بستری برای شبکه‌سازی، ارائه محصولات جدید، جذب مشتریان و همکاری‌های بین‌المللی عمل کنند. اما هزینه‌های برگزاری این رویدادها، به‌ویژه در مقیاس بزرگ و بین‌المللی، یکی از چالش‌های اصلی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شوند. با افزایش تقاضا برای رویدادهای آنلاین و هیبریدی، کسب‌وکارها با گزینه‌های بیشتری روبرو هستند که برای مدیریت هزینه‌ها به آنها کمک می‌کند. با توجه به تنوع بالای پلتفرم‌های موجود، انتخاب بهترین گزینه می‌تواند کاری سخت و چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله از الوکام، به بررسی و مقایسه ویژگی‌های این پلتفرم‌ها می‌پردازیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر، بهترین پلتفرم را برای برگزاری رویدادهای آنلاین خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید بعد از رویداد اقدام خاصی انجام دهند و از مخاطبان‌تان درخواستی دارید، آن را در داخل کمپین با CTA مناسب ذکر کنید تا به این صورت نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. اگر یک در بازاریابی ایمیلی رویداد تجربه‌ی زیادی نداشته باشید، احتمالاً از خود می‌پرسید چطور می‌شود این همه کار برای هر ایمیل را انجام داد! خوشبختانه، پلتفرم‌های اتوماسیون ایمیل، این فرآیندها را هلو توی گلو می‌کنند. جدا از ایمیل‌های تراکنشی که برای درست کار کردن به سرور SMTP نیاز دارند، می‌توانید گردش‌های ایمیل‌ها را یک بار تنظیم و بعد آن‌ها به صورت اتوماتیک ارسال کنید. برای مخاطبانی که قبلاً در لیست پستی شما هستند، از بازاریابی ایمیلی هدفمند استفاده کنید تا آنها را در مورد رویداد خود به روز کنید.

تعامل با اینفلوئنسرها و شرکا می تواند به طور قابل توجهی تلاش های تبلیغاتی شما در رسانه های اجتماعی را تقویت کند. با شناسایی اینفلوئنسرها و سازمان‌هایی که ارزش‌ها و مخاطبانشان با رویداد شما هماهنگ است، شروع کنید. با ارائه مشوق هایی مانند تخفیف، محتوای انحصاری یا دسترسی زودهنگام، ثبت نام های اولیه یا RSVP ها را تشویق کنید. عناصر تعاملی مانند مسابقات، نظرسنجی ها و جلسات پرسش و پاسخ می توانند تعامل را افزایش دهند. علاوه بر این، عوامل فرهنگی و اجتماعی-اقتصادی می تواند بر مشارکت و مشارکت تأثیر بگذارد. با هماهنگ کردن رویداد خود با ویژگی های خاص مخاطبان خود، احتمال پاسخ مثبت و تعاملات معنادار را افزایش می دهید.

از نمونه‌های زیر برای نوشتن CTA مناسب و افزایش نرخ کلیک برندتان، استفاده کنید. کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. عنوان صفحات فرود، تیترهای مربوط به محتوای تبلیغاتی، جملاتی که در بالای هر صفحه نمایش داده می‌شوند و حتی لغات موجود در  نامک (URL) هر لینک، در ترغیب کاربران به کلیک روی آن، مؤثراند.

این اقدامات کمک می‌کنند تا سایت شما برای کاربران محلی و موتورهای جستجو جذاب‌تر و قابل‌فهم‌تر باشد. لینک‌سازی محلی به معنای جذب لینک از وب‌سایت‌هایی است که مخاطبان آن‌ها با مخاطبان محلی کسب‌وکار شما هم‌پوشانی دارند. این وب‌سایت‌ها می‌توانند شامل وبلاگ‌ها، نشریات محلی، سایت‌های تجاری یا دایرکتوری‌ها باشند. برخلاف لینک‌های ملی یا بین‌المللی، لینک‌های محلی به دلیل ارتباط مستقیم با مخاطبان منطقه‌ای شما، برای سئو محلی بسیار ارزشمند هستند. این شاخص شامل عواملی مانند تعداد و کیفیت نظرات، نقل‌قول‌ها در سایت‌های دیگر و میزان دیده شدن آنلاین شما است.

در سال ۲۰۲۳، این مسابقه بیش از ۲۵,۰۰۰ مشارکت‌کننده داشت و محتوای تولید شده توسط کاربران، بیش از ۳ میلیون تعامل در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. تکنولوژی‌های تعاملی نقشی حیاتی در افزایش مشارکت شرکت‌کنندگان ایفا می‌کنند. این ابزارها نه تنها تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند، بلکه امکانات جدیدی را برای تعامل و یادگیری فراهم می‌کنند. ایجاد یک پرسشنامه آنلاین برای پاسخگویی افراد قبل از رویداد می‌تواند به شما در درک انتظارات مهمانان کمک کند تا بتوانید رویداد را برای آن‌ها بهتر کنید و ایده‌های مؤثرتری برای فعال‌سازی رویداد ارائه دهید. شما نیز می‌توانید ویدیوهای کوتاه و خلاقانه برای تبلیغات مؤثر حضوری‌تان بسازید. برای مثال، یک ریلز از پشت صحنۀ آماده‌سازی جشنواره یا نمایش محصولات موجود در رویداد با اعلام تخفیف‌های ویژه منتشر کنید.

با طراحی رقابت‌ها، چالش‌ها، سیستم‌های امتیازدهی و جوایز مناسب، می‌توان حس رقابت و هیجان را در مخاطبان ایجاد کرد و تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را برای آن‌ها فراهم نمود. گروه رویداد سازان لیان با بهره‌گیری از این ابزارهای نوین، همواره سعی دارد تا رویدادهایی خاص و فراموش‌نشدنی برگزار کند که برای شرکت‌کنندگان جذاب و به یادماندنی باشد. برگزاری رویدادهای مجازی با استفاده از این تکنیک‌های نوآورانه می‌تواند تجربه‌ای غنی، تعاملی و جذاب برای شرکت‌کنندگان فراهم کند. با پیشرفت مداوم فناوری، انتظار می‌رود که رویدادهای مجازی حتی بیشتر از این تکامل یابند و تجربیاتی را ارائه دهند که در بسیاری موارد حتی از رویدادهای حضوری نیز فراتر روند. این ممکن است به شما امکان دهد به افرادی دسترسی پیدا کنید که اخبار یا اطلاعات سرگرمی خود را دریافت می کنند و شرکت یا نام تجاری شما را با یک منبع قانونی مرتبط می کنند.

علاوه بر این، تبلیغات رویداد خود در رسانه های اجتماعی به هر علاقه مندی اجازه می دهد تا رویداد را با سایر کاربرانی که می شناسند به اشتراک بگذارد. درک و پاسخگویی به نیازهای متنوع اعضای جامعه برای موفقیت جوامع آنلاین بسیار مهم است. آگاهی دقیق از مخاطبان می‌تواند منجر به افزایش 35 درصدی در نرخ مشارکت شود، که بر اهمیت تطبیق تجربیات جامعه برای برآورده کردن علایق و نیازهای اعضا تأکید دارد. افزایش تعداد اعضای هر جامعه، دیدگاه‌های جدیدی را به جوامع اجتماعی آنلاین اضافه می کند و به توسعه فردی تازه واردان و اعضای قدیمی انجمن نیز کمک می‌کند. سالن‌های برگزاری رویدادها، مانند تالارهای عروسی، سالن‌های کنفرانس و حتی سینماها و شهربازی‌ها می‌توانند با استفاده از سئو محلی مخاطبان هدف را جذب کنند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان دعوت می‌شوند تا در مورد اثربخشی مطالب رویداد نظر دهند و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه کنند.

عوامل مختلفی از جمله بهینه‌سازی صفحه کسب‌وکار در نقشه گوگل، کسب نظرات مثبت مشتریان، استفاده از کلمات کلیدی محلی و داشتن یک وب‌سایت واکنشگرا بر سئو محلی تأثیر می‌گذارند. یکی دو نفر را برای هماهنگی‌های لازم برای سخنرانان مهمان بگذارید- باید مطمئن باشید که آن‌ها برای ارائه‌ی ایده‌هایشان در زمان برنامه‌ریزی شده چیزی کم و کسر ندارند و آماده‌اند. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما می توانند به راحتی به محل برگزاری برسند، فضای کافی برای حضور مورد انتظار شما فراهم می کند و متناسب با بودجه شما است. برای ایجاد اعتبار و جلب علاقه برای رویدادهای آینده، توصیفات شرکت کنندگان و داستان های موفقیت را برجسته کنید. در نهایت، داده ها را بر اساس اهداف و معیارهای اولیه خود تجزیه و تحلیل کنید تا تأثیر رویداد خود را ارزیابی کنید. ایجاد پیام های قانع کننده برای اثربخشی حیاتی است تبلیغات رسانه های اجتماعی.

امکان حضور و غیاب در پلتفرم‌های آنلاین مثل بیگ بلو باتن، ادوبی کانکت و الوکام برای رویدادهایی مانند کلاس‌های آنلاین، وبینارها و کنفرانس‌های مجازی اهمیت زیادی دارد. این کار به برگزارکنندگان کمک می‌کند تا بفهمند چند نفر در رویداد شرکت کرده‌اند و چقدر در آن فعال بوده‌اند. با وجود حضور و غیاب، برگزارکنندگان می‌توانند کیفیت رویداد را بهتر کنند، برنامه‌های آینده را طراحی کنند و حتی به شرکت‌کنندگان گواهی حضور بدهند. با این حال، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین مانند بیزآپس می‌تواند به کاهش این هزینه‌ها کمک کند. به عنوان مثال، برگزاری رویدادهای بین‌المللی به‌صورت آنلاین، نیاز به هزینه‌های مرتبط با سفر و اقامت را از بین می‌برد و امکان مشارکت گسترده‌تری را فراهم می‌کند.

قبل از یک رویداد، می‌توانید محتوای پشت صحنه را در مورد آماده‌سازی به صورت زنده پخش کنید یا به سؤالات بلادرنگ درباره رویداد پاسخ دهید و با شرکت‌کنندگان بالقوه تعامل داشته باشید. همچنین می‌توانید پخش مستقیم قطعات یا کل رویداد را برای دسترسی به مخاطبان در سراسر کشور یا جهان انتخاب کنید. برای رویدادهای سالانه، این ممکن است کسانی را که در جاهای دیگر زندگی می کنند تشویق کند که در آینده سفر کنند و شرکت کنند. اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید و قصد دارید رویدادهای‌تان را در یک پلتفرم شریک یابی تجاری برگزار کنید وقتش رسیده است که یکی از بهترین‌هایشان را انتخاب کنید. تا لحظه‌ی نگارش این مقاله پلتفرم بیزاپس تنها پلتفرم برگزاری رویداد و شریک یابی تجاری در ایران است که با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند. اگر در پی شبکه‌سازی موثر و تعاملات تجاری کارآمد در بستر برگزاری رویدادهای آنلاین هستید بیزآپس این همه را برایتان تضمین می‌کند.

با این حال، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین مانند بیزآپس می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی رویدادها کمک کند و امکانات برگزاری یک رویداد آنلاین و یک رویداد هیبریدی را در یک پلتفرم برای شما مهیا کند. بیزآپس با ارائه راهکارهای نوآورانه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که رویدادهای خود را با هزینه‌های کمتر و بازدهی بیشتر برگزار کنند و از امکانات حضوری و آنلاین به‌طور همزمان بهره‌مند شوند. این پلتفرم همچنین با ارائه ابزارهای پیشرفته برای بودجه‌بندی و مدیریت رویداد، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رویدادهای خود را به‌طور هوشمندانه‌تری برنامه‌ریزی و اجرا کنند. در رویدادهای حضوری، انتخاب مکان مناسب و اطمینان از رعایت استانداردهای بهداشتی اهمیت بالایی دارد. برنامه‌ریزی دقیق زمان‌بندی و مدیریت پذیرایی از نکات کلیدی در این نوع رویدادهاست.

شاید باورتان نشود ولی مخاطبان شما بهترین منبع برای ایده‌گرفتن، تحلیل نتایج و بهبود وبینارهای بعدی شما هستند. دانستن نحوه‌ی مطلع‌شدن مخاطبان، به شما در انتخاب بهترین پلتفرم برای تبلیغ وبینارهای بعدی، کمک می‌کند. افزایش تبلیغات در آن پلتفرم، مساوی است با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در وبینار. نظرات مخاطبان به شما کمک می‌کند؛ در بازاریابی و اطلاع‌رسانی  وبینارهای آینده بهتر عمل کنید. فرم ثبت نام رویدادتان را بهبود دهید و مخاطبین یا مشتریان بالقوه بیشتری جذب کنید. A/B تست یک راه‌حل ارزشمند است که به شما کمک می‌کند نسخه مؤثرتری از بازاریابی ایمیلی رویداد را انتخاب و اجرا کنید.

درک جمعیت شناسی مخاطبان برای تنظیم رویداد شما برای برآوردن نیازها و ترجیحات شرکت کنندگان ضروری است. با جمع آوری داده ها در مورد سن، جنسیت، شغل و علایق مخاطب هدف خود شروع کنید. همسو کردن اهداف رویداد خود با نیازهای جامعه برای اطمینان از ارتباط و مشارکت بسیار مهم است. با رویکرد درست، این رویدادها می توانند حس تعلق را تقویت کنند، رشد کسب و کار را افزایش دهند و خاطرات ماندگاری را برای شرکت کنندگان ایجاد کنند. سازماندهی رویدادهای اجتماعی موفق، چه آنلاین و چه آفلاین، به ترکیبی از برنامه ریزی استراتژیک، مشارکت هدفمند و ارتقای مؤثر نیاز دارد.

وقتی داستان سرایی و تصویرسازی را در ارائه خود ترکیب می کنید، باید تعادل مناسبی بین متن و تصاویر پیدا کنید. یک قانون سرانگشتی وجود دارد که در هر اسلاید از یک تصویر استفاده کنید، همراه با عنوان یا عنوان کوتاهی که نکته یا پیام اصلی اسلاید را خلاصه می کند. قبل از پخش زنده با رویداد خود، مطمئن شوید که تمام تجهیزات خود را به طور کامل تست کنید. این شامل آزمایش اتصال اینترنت شما می شود، میکروفن، دوربین ها، بلندگوها و هر وسیله صوتی و تصویری دیگری که قصد استفاده از آن را دارید. خبری از اسپم و تبلیغات هرروزه نیست.متعهدیم که تنها مقالات مفید و محبوب‌مان را برای شما ارسال کنیم.

اینفوگرافیک، که یک نمودار یا سایر رسانه های بصری است که اطلاعات مهم را به تصویر می کشد، روش مفید دیگری است که می توانید برای جلب توجه مخاطبان خود از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما میزبان یک رویداد اهدای خون است، می توانید نموداری را اضافه کنید که میزان خون اهدا شده در رویدادهای قبلی را مشخص می کند. اینفوگرافیک روشی کارآمد برای انتقال اطلاعات است و با مرتبط کردن رویداد خود با یک اینفوگرافیک به راحتی قابل درک، ممکن است مشتری بالقوه را متقاعد کنید که رویداد شما ارزش حضور دارد. رویدادها، چه به صورت حضوری، مجازی یا ترکیبی، باید تجربه‌ای پویا و به یادماندنی برای مخاطبان ایجاد کنند تا بتوانند در بازار رقابتی امروز موفق باشند. در این مقاله، به بررسی دقیق راهکارهای مؤثر برای دستیابی به این هدف می‌پردازیم. با استقبال فعالانه از اعضای جدید و مدیریت محتوایی که با علایق و نیازهای آنها بهتر سازگار می شود، تجربه جامعه را بهبود دهید.

با افزودن عناصر بازی به سیستم اشتراک، کاربران ترغیب می‌شوند بیشتر با سیستم درگیر شوند. با استفاده از سامانه برگزاری وبینار آنلاین بیزآپس، وبینارهای خود را به شکلی حرفه‌ای و کم‌هزینه برگزار کنید و از امکانات پیشرفته این پلتفرم بهره‌مند شوید. رویدادهای حضوری به دلیل نیاز به اجاره مکان، تدارکات، اقامت و حمل و نقل معمولاً هزینه‌برتر هستند. رویدادهای آنلاین این هزینه‌ها را به‌کلی حذف کرده و تنها نیازمند زیرساخت‌های فناوری و اینترنتی قوی هستند. رویدادهای هیبریدی ترکیبی از هر دو نوع است و به تبع آن، هزینه‌های ترکیبی از هر دو نوع رویداد را دارد، اما با استفاده از ابزارهایی مانند بیزآپس، می‌توان این هزینه‌ها را بهینه‌سازی کرد. فراخوان‌ها برای اقدام در رسانه‌های اجتماعی مفید هستند زیرا بسیاری از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری و سایر اشکال تعامل را تشویق می‌کنند.

به هر حال همه‌ی ما در جهان شلوغ امروزی نیاز به یادآوری داریم و این برای همه‌ی انواع رویدادها ضروری است که به روز و ساعت برگزاری رویداد را به مخاطبان خود یادآوری کنند. پیشنهاد می‌دهیم اجرای استراتژی بازاریابی رویداد خود را حداقل یک ماه قبل از زمان برگزاری رویداد کلید بزنید. به ویژه اگر در استراتژی‌تان روی رسانه‌های غیرمجازی حساب زیادی باز کرده‌اید. داستان‌هایی که در مورد برند یا کسب و کار خود ارائه می‌کنید بسیار مهم‌اند چون پتانسیل این را دارند که علاقه‌ی افراد بیشتری را برانگیزند. مهم است به یاد داشته باشید که داستان‌ها به ایجاد یک پیوند قوی‌تر بین برند و مخاطبان کمک می‌کنند.

از طراحی‌های خلاقانه و متن‌های کوتاه و جذاب در این تبلیغات استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشند. برای این کار، به سراغ وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی بروید که در زمینه‌های نزدیک به برند شما فعالیت می‌کنند و مشتریان فعالی دارند. با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای متنوعی برای اجرای گیمیفیکیشن در رویدادها به وجود آمده‌اند. استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای موبایل می‌تواند برای ثبت امتیازات، مشاهده رده‌بندی‌ها و شرکت در چالش‌ها بسیار مؤثر باشد. این ابزارها امکان تعامل سریع‌تر و بهینه‌تر با شرکت‌کنندگان را فراهم می‌آورند و تجربه‌ای فراتر از حد تصور برای آن‌ها ایجاد می‌کنند. برای ترغیب بیشتر افراد به مشارکت در چالش‌ها و فعالیت‌های گیمیفیکیشن، می‌توانید جوایز و تشویق‌های ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر بگیرید.

برای دریافت منابع کسب و کار، نکات و داستان های الهام بخش در صندوق ورودی خود، به میلیون ها نفر از خود شروع کننده ها بپیوندید. ما کسب و کار شما را مطابق با قوانین و مقررات محلی، از ادغام کسب و کار شما تا دریافت EIN و به روز نگه داشتن کتاب های خود برای پرونده های مالیاتی یکپارچه. مهم نیست که یک پلتفرم چقدر کاربرپسند است، مشکلات فنی ممکن است همچنان رخ دهد. بنابراین، چه قصد دارید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید یا با تجارت خود وارد کشور جدیدی شوید، دولا شما را به تمام ابزارها و نکات مورد نیاز برای تبدیل رویاهای مجازی خود به واقعیت مجهز می کند. ما کسب و کار شما در ایالات متحده را در هر یک از 50 ایالت تشکیل می دهیم و اطمینان می دهیم که 100٪ مطابقت دارد. یکی از مزایای اصلی لایسنس گذاری، کنترل بهتری بر سیاست‌ها و شرایط استفاده از محصولات است.

این شامل تضمین این است که همه اعضای جامعه می توانند در فضاها، مکان ها، فعالیت ها و رویدادها بدون مواجهه با موانع شرکت کنند. این رویکرد گسترده برای گنجاندن بر اهمیت ایجاد محیط‌هایی که برای همه خوش‌آمد و در دسترس باشد، تأکید می‌کند. ادغام یافته های پرسشنامه Strat-I-Com درک ما را افزایش می دهد و بینش مناسبی را در مورد پویایی ادغام تازه واردان و اهمیت مدیریت انجمن بطور دقیق ارائه می دهد. به‌طور کلی، سئوی محلی بیشتر برای جستجوهایی مفید است که هدف‌شان یافتن خدمات یا محصولات در یک منطقه خاص است. سئو داخلی یکی از بخش‌های مهم در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است که شامل تمام اقداماتی می‌شود که بر روی وب‌سایت انجام می‌دهید تا رتبه‌بندی آن در نتایج جستجوی محلی بهبود یابد.

فستیوال موسیقی Tomorrowlandدر نسخه مجازی خود از فناوری‌های صوتی پیشرفته برای ارائه تجربه‌ای نزدیک به واقعیت استفاده کرد. آن‌ها از صدای سه‌بعدی و فناوری‌های پیشرفته ضبط صدا استفاده کردند تا شرکت‌کنندگان احساس کنند واقعاً در یک فستیوال موسیقی حضور دارند. هوش مصنوعی می‌تواند به شخصی‌سازی تجربه هر شرکت‌کننده بر اساس علایق و نیازهایش کمک کند. این تکنولوژی می‌تواند جلسات، محتوا و حتی افراد مرتبط را به هر شرکت‌کننده پیشنهاد دهد. سخنران باید محتوای مفید را با بیانی صمیمی و گاه همراه با شوخ‌طبعی به مخاطب منتقل کند. با این سوال، مطمئن می‌شوید که شرکت‌کنندگان، آنچه می‌خواهند را از وبینار دریافت می‌کنند.

در این مقاله از ایوسی، ۱۱ مرحله را مورد بحث قرار می دهیم که می توانید برای تبلیغ مناسب رویداد شرکت خود به صورت آنلاین انجام دهید. در SXSW 2023، بیش از ۳۰۰ کارگاه عملی برگزار شد که ۷۸% شرکت‌کنندگان آن‌ها را “بسیار مفید” ارزیابی کردند. از پلتفرم‌هایی مانند Slack، Discord، و سایر انجمن ها و گروه‌های حرفینو برای بهبود تجربه ارتباطات و تعامل آسان بین اعضای انجمن استفاده کنید. هزینه سئو محلی بسته به روش و پلتفرمی که برای این امر انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. این کار محتوا را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو قابل‌فهم‌تر می‌کند.

استفاده از این موارد، علاوه‌بر افزایش صمیمیت میان شما و مخاطبین‌، به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار نیز عمل خواهد کرد. هر چه هم که پلتفرم انتخابی شما پیشرفته‌ باشد و یا مثلا مانند بیزآپس بر پایه‌ی هوش مصنوعی عمل کند، نمی‌شود از خیر یک تیم حرفه‌ای گذشت. این‌طور مخاطبان راجع به سخنرانان و غرفه‌های مربوط به رویداد شما آگاهی لازم را کسب خواهند کرد و در آخر راجع به شرکت کردن در آن تصمیم‌ می‌گیرند. در نهایت، با گوش دادن فعالانه به نگرانی ها و پیشنهادات تیم و شرکت کنندگان، یک حلقه بازخورد را تشویق کنید. این رویکرد مشارکتی دسترسی شما را گسترش می‌دهد و به رویداد شما اعتبار می‌افزاید.

طراحی یک فضای مناسب برای عکس‌برداری یا ارائه هدایا و یادگاری‌های خاص نیز از دیگر ایده‌های جذاب است. با تمرکز بر جلب مشارکت و ایجاد تجربه‌ای مثبت، می‌توانید رویدادی به‌یادماندنی برگزار کنید. تشویق کاربران به تبلیغ رویداد شما یک استراتژی بازاریابی است که اغلب با انواع دیگر تبلیغات مجازی یا رسانه های اجتماعی استفاده می شود. ایجاد هشتگ رویداد، راه اندازی مسابقات عکس یا ویدیو یا ابداع روش های دیگر برای مشارکت دادن مخاطبان هدف خود در برنامه ریزی، اجرا و مشارکت یک رویداد ممکن است آنها را تمایل بیشتری به حضور داشته باشد. محتوای تولید شده توسط کاربر راه دیگری برای ایجاد انگیزه در یک برنامه و کاهش تعداد مطالب تبلیغاتی مورد نیاز برای ایجاد و اشتراک گذاری است.

سالن‌های آرایشی، اسپا، مراکز تناسب اندام و خدمات مشابه به شدت از جستجوهای محلی بهره می‌برند. پزشکان، دندان‌پزشکان، روانشناسان و سایر خدمات پزشکی معمولاً از مشتریان محلی بهره‌مند می‌شوند. بیماران معمولاً عبارت‌هایی مانند دندان‌پزشک در محدوده سعادت‌آباد را جستجو می‌کنند. هنگامی که هر نوع رویدادی را برنامه‌ریزی می‌کنید، چه آنلاین باشد یا حضوری، زمان و تلاش زیادی لازم است. پاسخ سنجیده به این سوالات و سوالات مشابه دیگر به شما کمک خواهد کرد یک رویداد موفق و به یادماندنی خلق کنید. علاوه بر این، هرگونه محدودیت یا مقرراتی را که می‌تواند روی رویداد شما تأثیر بگذارد، بررسی کنید.

پروموشن، مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست که در راستای ترویج و معرفی یک محصول، خدمت، برند یا ایده و ترغیب مخاطب به استفاده از آن انجام می‌شود. هدف اصلی پروموشن، افزایش آگاهی از برند، جلب توجه مخاطبان و تشویق آنها به خرید یا استفاده از خدمات است. بی‌تردید نمی‌شود- یعنی جور در نمی‌آید- که از صنف نانوا‌ها برای برگزاری یک کنفرانس علمی پیرامون آخرین دستاوردها در زمینه‌ی تکنولوژی پزشکی دعوت کنید. در ادامه این مقاله 12 راهکار موثر در جهت برگزاری یک رویداد موفق و به‌یادماندنی بیان می شود. یک جدول زمانی جامع ایجاد کنید، وظایفی را به اعضای تیم اختصاص دهید و یک چک لیست از مواد و تجهیزات لازم تهیه کنید.

وقتی تکلیف‌تان را با زمان برگزاری رویداد مشخص کردید تقریبا می‌توانید مطمئن شوید که در روز و ساعت برگزاری رویداد تان دیگران در حوزه‌ی کاری شما برنامه‌ای موازی تدارک ندیده‌اند. به عبارت دیگر شرکت‌کنندگان برای آشنایی با رویداد و سخنرانان و دیگر عوامل رویداد به زمان بیش‌تری نیاز دارند. مردم برای یک جشن عروسی نیز حسابی تدارک می‌بینند و برنامه‌ریزی می‌کنند- چه برسد به یک رویداد کاری که در نهایت قرار است به همکاری‌های موثر تبدیل شود. بسیار مهم است که پیش از رویداد فکر همه‌جایش را بکنید و تدارکات لازم را بچینید. گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی می‌تواند به افزایش تعامل و انگیزه کاربران کمک کند.

به یاد داشته باشید که هر رویداد منحصر به فرد است و ممکن است نیاز به ترکیب خاصی از این استراتژی‌ها داشته باشد. در Dreamforce 2023، این سیستم باعث افزایش ۴۰% در میزان حضور در جلسات پیشنهادی شد و رضایت کلی شرکت‌کنندگان را ۲۵% افزایش داد. در TED 2023، این سیستم بیش از ۵۰۰۰ سؤال را مدیریت کرد و میانگین مشارکت مخاطبان را ۳۵% افزایش داد. این اپلیکیشن در MWC 2023 بیش از ۸۵% نرخ پذیرش در میان شرکت‌کنندگان داشت و به طور متوسط هر کاربر روزانه ۴۵ دقیقه از آن استفاده می‌کرد. رهنمودهای کلی جامعه را مشخص کنید و بحث‌ها را ساده کنید تا مطمئن شوید که سازنده باقی می‌مانند. برای مثال ساده سازی موثر توسط 50٪ از کاربران برای mainta برای درک بهتر مطالب آنها ضروری است.

ارتباط موثر بسیار مهم است، بنابراین یک خط تماس واضح با تیم و سهامداران خود ایجاد کنید. از شمارش معکوس و پیش نمایش های انحصاری برای حفظ شتاب با نزدیک شدن به تاریخ رویداد استفاده کنید. تصاویر جذاب، پیام‌رسانی قانع‌کننده، و فراخوان‌های شفاف برای جلب توجه حیاتی هستند. همچنین می‌توانید منابع یا پیشنهادهای بیشتری برای تشویق به اقدامات بیشتر مخاطبان خود ارائه دهید. در صورتی که سؤالی دربارۀ نرخ کلیک دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما در ارتباط باشید. ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش می‌دهند، می‌تواند مشتری را به کلیک روی لینک‌های‌تان، ترغیب کند.

جامعه ای فراگیر و در دسترس جامعه ای است که به طور فعال دسترسی به محیط های فیزیکی و اجتماعی را ارتقا می دهد. این شامل اطمینان از دسترسی به حمل و نقل عمومی، پارک ها، ساختمان ها، مسکن، اطلاعات دیجیتال و فناوری های ارتباطی برای همه است. همچنین شامل تشویق مشارکت در زندگی مدنی، از جمله فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی برای تحقق بخشیدن به مشارکت است. در گستره وسیع دنیای دیجیتال، به ویژه در جوامع انلاین، ادغام تازه واردان در جوامع مختلف به عنوان یک سنگ بنای اساسی در منحنی یادگیری و پویایی کلی جامعه است. در استراتژی های به کار گرفته شده برای ادغام تازه واردان، تاکید بر تعامل پیچیده بین جنسیت، سن، و زمان قرار گرفتن در معرض در این جوامع وجود دارد. زمان لازم برای اجرای سئو محلی بستگی به شرایط کسب‌وکار و رقابت در منطقه موردنظر دارد، اما معمولاً بین 3 تا 6 ماه زمان می‌برد تا نتایج ملموس دیده شود.

تعامل با مشتریان شما یک تجربه شخصی ارزشمند برای مخاطبان شما فراهم می کند و به مشتریان بالقوه شما نشان می دهد که شرکت شما برای تعامل شخصی ارزش قائل است. سعی کنید هشتگ خود را با یک تصویر انحصاری از یک رویداد قبلی یا یک تصویر تبلیغاتی که رویداد آینده را تبلیغ می کند جفت کنید. این می تواند پست را از نظر بصری جذاب تر کند و ممکن است برای مشتریان بالقوه ای که به تازگی هشتگ شما را کشف کرده اند جذاب تر باشد. تحقیق پرسشنامه Strat-I-Com بر اهمیت یک رویکرد ساختاریافته برای ادغام تازه واردان در جوامع آنلاین تأکید می کند. مدیران جامعه با تمرکز بر استخدام، ارزیابی دانش و استراتژی‌های آموزشی مداوم، می‌توانند تجربه یکپارچه‌سازی را برای تازه‌واردان به‌طور قابل توجهی بهبود بخشند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری