آموزش اینستاگرام مارکتینگ 2021-04-10

دوره جامع آموزش اینستاگرام مارکتینگ به صورت پروژه محور رشدانا

اینستاگرام در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. طبق آخرین آمارها، بیش از 70 درصد از کاربران اینستاگرام، حداقل یک فروشگاه اینستاگرامی را در این پلتفرم دنبال می‌کنند و حدود 60 درصد از این کاربران، از این پلتفرم برای کشف محصولات جدید استفاده می‌کنند. با استفاده از این رویکرد، کسب و کارها می‌توانند بهترین استفاده را از اینستاگرام برای رسیدن به هدف‌های بازاریابی خود داشته باشند و با مخاطبان خود ارتباط نزدیک‌تر و موثرتری برقرار کنند. هنگام اجرای استراتژی اینستاگرام مارکتینگ، زمانی را به جذب فالوئرهای جدید و برقراری ارتباط با آن‌ها اختصاص دهید. یکی از روش‌های طبیعی (ارگانیک) برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان، برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای فعال در حوزه‌های تخصصی مرتبط با برند است.

دوره آموزش جامع اینستاگرام مارکتینگ در کرج به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تکنیک‌های موثر و استراتژی‌های به‌روز، حضور خود را در اینستاگرام به سطح بالاتری ببرید. با یادگیری اصولی که در این دوره تدریس می‌شود، شما قادر خواهید بود تا نه‌تنها تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهید، بلکه فروش و موفقیت تجاری خود را نیز به طور چشمگیری بهبود بخشید. این دوره برای تمام افرادی که می‌خواهند در دنیای دیجیتال مارکتینگ موفق باشند، یک فرصت بی‌نظیر است. وقتی مخاطبان کسب‌وکارتان را بشناسید، انگیزه‌ها و نقاط درد آن‌ها را درک می‌کنید و محتوایی تولید می‌کنید که مخاطب ارتباط بیشتری با آن برقرار می‌کند و ترغیب به خرید یا دنبال کردن شما می‌شود.

از هایلایت استوری برای جذاب کردن، اطلاع رسانی و لذت بردن از مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنید، دقیقاً مانند HubSpot. شما همچنین می‌توانید از بایگانی (Archive) استوری خود، هایلایت جدید ایجاد یا اضافه کنید، جایی که استوری اینستاگرامتان پس از ۲۴ که منقضی می‌شود در آنجا ذخیره خواهید شد. می‌توانید با ضربه زدن روی سه خط در گوشه سمت راست بالای پروفایل خود و کلیک بر روی بایگانی، به آن خود دسترسی پیدا کنید. بایگانی همچنین شامل پستهایی است که شما از پروفایل اینستاگرام خود حذف کرده‌اید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که لایو اینستاگرام شما در ابتدای فید استوری فالوورها به نمایش درمی‌آید. در این دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ، یکی‌ از اصلی­‌ترین اهداف مدنظر، بررسی همه‌جانبه و تخصصی موضوع مارکتینگ در اینستاگرام است. با شناخت و بررسی این موضوع علاوه بر آشنایی با زوایای گوناگون اینستاگرام، راه ورود به دنیای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام را نیز به‌طور حرفه­‌ای و تخصصی یاد می‌­گیرید. بنابراین، اگر به‌دنبال رشد در دنیای دیجیتال هستید، اینستاگرام همچنان بهترین میدان برای آزمایش و موفقیت است و باید به تولید محتوای جذاب و کاربردی و یادگیری و آموزش اینستاگرام مارکتینگ توجه ویژه داشته باشید. اشتباهات رایج در اینستاگرام مارکتینگ ممکن است مانع دستیابی شما به نتایج مطلوب شود. با داشتن برنامه‌ریزی مشخص، تعامل موثر با مخاطبان، تولید محتوای باکیفیت، توجه به آموزش اینستاگرام مارکتینگ و تحلیل منظم عملکرد می‌توانید این اشتباهات را کاهش دهید و به استراتژی موفق در اینستاگرام دست یابید.

این دوره ویژه کسانی است که می‌خواهند مهارت‌های خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال ارتقا دهند و از این پلتفرم قدرتمند برای جذب مخاطبان و افزایش فروش خود بهره‌برداری کنند. استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تجاری، به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، به یک ضرورت تبدیل شده است. فروشگاه‌ها‌ی اینستاگرامی با کمک بازاریابی اینستاگرام (Instagram Marketing)، می‌توانند با مخاطبان خود ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنند و از روش‌های نوآورانه برای جذب و نگه‌داری مشتریان استفاده کنند. از شبکه های اجتماعی و مخصوصا از اینستاگرام، می‌توانید برای برندسازی و ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کرد. بنابراین در نظر داشته باشید بازاریابی اینستاگرام، صرفا راهی برای کسب درآمد از طریق تبلیغات اینستاگرام نیست.

اما پایگاه کاربر فعال اینستاگرام همراه با قابلیتهای جستجوی آن، فرصتی عالی برای کشف مشاغل فراهم می‌کند. بنابراین اگر نمی‌دانید که تجارت شما باید از Stories استفاده کند یا خیر، جواب “بله” است. آیکون لبخند به شما امکان می‌دهد تا یک مکان، GIF، موسیقی، نظرسنجی و بسیاری از ویژگی‌های سرگرم کننده، اضافه نمایید. برای بهبود فوری ترکیب عکس‌های خود، خطوط شبکه دوربینتان را روشن کنید. سوژه خود را در محل تلاقی یک مجموعه خطوط عمودی و افقی به عنوان هدف قرار دهید. این تکنیک که به عنوان قاعده سوم شناخته شده است، در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان محبوب است.

استوری ها در بالای فید اینستاگرام و از طریق عکس پروفایل شما ظاهر می‌شوند. می‌توانید هنگام مشاهده استوری، انگشت خود را به بالا بکشید تا ببینید چه افرادی استوری شما را مشاهده کرده‌اند. یک پست انگیزشی، تصویری ساده را با یک نقل قول یا متنی بلند، ترکیب می‌کند. این پست‌های اینستاگرام مخاطبان شما را تشویق و ارزش برندتان را تقویت می‌کنند. در حالی که بهتر است، سعی کنید از این موارد به طور متناسب استفاده نمایید تا از بی ارزش شدن پستتان جلوگیری کنید. برنامه‌هایی مانند Quipio و Type می‌توانند به شما کمک کنند متن را به عکس‌ها اضافه نموده به شکلی که با قوانین برندتان سازگار باشد.

برای این کار می‌توانید از ابزارهای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. این ابزارها به شما در برنامه‌ریزی برای انتشار محتوا کمک می‌کنند و تصاویر، ویدیوها و هشتگ‌های شما را ذخیره می‌کنند. استفاده از محتوای تصویری امکان معرفی مؤثر محصولات را برای کسب و کارها فراهم می‌کند و ویدیوها ابزارهای مناسبی برای نمایش خدمات محسوب می‌شوند.

ما در سئو ایران به شما کمک می کنیم تا به صورت تخصصی و اصولی به دیگران معرفی شوید. استفاده از هایلایت برای منتقل کردن اطلاعات به شکل سریع و با استفاده از ویدیوهای کوتاه‌تر از یک دقیقه، بسیار عالی و مؤثر است. علاوه بر این، اضافه کردن استوری‌ها به هایلایت می‌تواند محتوای استوری‌های مهم را همواره زنده نگه دارد. یکی از مواردی که همیشه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، داشتن صدای برند منحصربه‌فرد است. با مطالعه مطالب زیر، اطلاعات بیشتری درباره استوری اینستاگرام و روش‌های افزایش بازدید استوری‌ها کسب خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با بازاریابی از طریق همکاری با افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، مطالعه مطلب زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر اینگونه نیست، برای یافتن حسابهای مشابه، اصطلاحات مربوط به تجارت و صنعت خود را جستجو کنید. به گفته اینستاگرام، لوکس، نور را در معرض تعادل قرار می‌دهد و میزان روشنایی مورد نیاز را برای عکس‌ها فراهم می‌کند. لوکس می‌تواند تصویر شما را پر جنب و جوش تر کند و جزئیاتی را ارائه دهد. برای انجام این کار، نماد wand را در بالای صفحه فشار داده و سطحش را تنظیم کنید. تا به اینجا بررسی کردیم که چه چیزی را می‌توانید در پست‌های اینستاگرام داشته باشید، حال اجازه دهید چند روشی را بررسی کنیم تا مطمئن شوید تولید محتوا شما موفق است. برخلاف سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، طرح بندی پروفایل ساده اینستاگرام، شما را وادار می‌کند تا روی کیفیت محتوا تمرکز کنید نه کمیت.

برای آشنایی بیشتر با بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و روش‌های آن، مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین، باید عملکرد خود را به شکل مستمر ارزیابی کنید و زمانی را برای اجرای آزمایشی روش‌های مختلف اختصاص دهید تا بهترین روش‌های بازاریابی برای کسب و کار و برند خود را بیابید. همچنین، امکانات و ويژگی‌های جذاب دیگری در بخش استوری وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها ارتباط مؤثری با مخاطبان برقرار کرد. دنبال‌کنندگان خود را به اشتراک‌گذاری تصاویر یا ویدیوهای مرتبط با محصولات برند تشویق کنید. تصاویری که از این طریق به دست شما می‌رسد تصاویری حرفه‌ای و ویرایش‌شده نیستند، اما واقعی بودن این تصاویر می‌تواند توجه افراد را جلب کند.

بنابراین، اجازه ندهید که بی‌نقص نبودن محتوای باکیفیت، شما را از منتشر کردن آن منصرف کند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، اینستاگرام پلتفرمی با ماهیت بصری است. کاربران انتظار ندارند که کسب و کارهای کوچک به منابع کسب و کارهای بزرگ و حرفه‌ای دسترسی داشته باشند، اما همچنان از تمام کسب و کارها انتظار می‌رود که پست‌های جذاب منتشر کنند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنند.

حال که یاد گرفتید چگونه حساب کارری اینستاگرام را مدیریت کنید، در اپیزود دوم از سری آموزش اینستاگرام مارکتینگ به خواهیم توضیح خواهیم داد انواع پست‌های اینستاگرام چگونه بسازیم. کامنت ها، به شما این امکان را می‌دهد تا نظرات را با کلمات کلیدی یا عباراتی خاص پنهان کنید. برای این کار باید کلمات و عبارات خاص را وارد تنظیمات اینستاگرام خود نمایید و این ویژگی را روشن کنید. دریافت اظهار نظر از کاربران بسیار هیجان انگیز و دلگرم کننده است، اما ممکن است برخی از نظرات در تعارض با ارزش‌های برند باشد یا مخاطبان شما را اذیت کند. می‌توانید با استفاده از تنظیمات خود، روی Privacy و سپس Comments کلیک نمایید تا این موارد به روز شود. تبلیغات هدفمند یکی از موثرترین راه‌ها برای رسیدن به مخاطبان هدف شماست.

برندها و شرکت‌ها از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند زیرا این افراد به دلیل ارتباط نزدیک و اعتماد طرفدارانشان، می‌توانند به صورت مؤثری بر تصمیمات خرید مخاطبان تأثیر بگذارند. همه افراد تمایل دارند ویدئوهای زنده را در شبکه ای با دسترسی آسان مثل اینستاگرام  ببینند. آموزش اینستاگرام مارکتینگ بهترین انتخاب شما برای رونق کسب و کارتان است.

همچنین، می‌توانید از هشتگ‌های برنددار رقیبان خود برای شناسایی میزان شهرت و محبوبیت آن‌ها استفاده کنید. صفحه‌تان را به یک حساب کاربری حرفه‌ای را تغییر دهید، این کار به شما این امکان را می‌دهد تا پروفایل خود را به عنوان یک پروفایل تجاری مشخص کنید. ویژگی ابزارهای کسب و کار اینستاگرام این است که برقراری ارتباط با کاربران را آسان می‌کند، بینش‌های عمیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را تبلیغ کنید. برای تغییر صفحه‌تان به یک پروفایل تجاری (بیزینسی) اینستاگرام، بیزینس شما باید یک صفحه تجاری Facebook داشته باشد. با استفاده از تنظیمات خود، برای دسترسی به این ویژگی‌ها روی Account و سپس تغییر به حساب کاربری حرفه‌ای کلیک نمایید.

جریان پلتفرم تبلیغاتی ایرانی است که کسب‌وکارها را به اینفلوئنسرهای معتبر متصل می‌کند و اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام را ساده‌تر و هدفمندتر می‌سازد. ایجاد و نگهداری پلتفرم‌هایی که هویت بصری برند شما را ضبط می‌کند، ممکن است ترسناک باشد، اما اینستاگرام این کار را به آسانی انجام می‌دهد. راهنمای ما را دنبال کنید و از بهترین راهبرد استفاده در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود الهام بگیرید. می‌توانید یک پست موجود را تقویت کرده یا محتوای جدیدی را بارگذاری کنید تا به عنوان تبلیغات اجرا شود. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات تک تصویری یا ویدیویی و تبلیغات استوری را ایجاد کنید.

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای انتشار رپورتاژ آگهی از پلتفرمی مانند پلتفرم «نشریلا» استفاده کنید که محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تولید و منتشر می‌کند. نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک می‌کند. برای اجرای استراتژی اینستاگرام مارکتینگ موفق باید روش‌های مختلف و مناسب برای برند خود را آزمایش کنید، چراکه ممکن است مخاطبان شما با بعضی از شکل‌های محتوا به خوبی ارتباط برقرار نکنند.

اگر نمی‌توانید از هشتگ ها به طور طبیعی در کپشنتان استفاده کنید، آن‌ها را در انتها کپشن یا حتی در اولین کامنت بیاورید. نگران نباشید، هشتگ ها بدون توجه به جایی که قرار می‌گیرند، همان کار را خواهند کرد. همیشه یک عنوان مناسب برای درگیر شدن با پست‌های اینستاگرام را در کپشن خود مطرح کنید. مخاطبان خود را ترغیب نمایید که پستتان را دوست داشته، نظر دهند و به اشتراک بگذارند.

همچنین بهتر است تعاملات و مشارکت در تبلیغات را از طریق مدیر تبلیغ فیس بوک پیگیری کنید. در حالی که تمام موارد گفته شده مفید هستند، این معیارها می‌توانند محدود به پست‌ها و کمپین‌های فردی باشند. پس از ایجاد پایگاه فالورهای اختصاصی برای اینستاگرام، می‌توانید آن فالورها را به مشتری تبدیل کنید. سعی کنید هشتگ های عمومی، گرایش و هشتگ های خاص را با هم مخلوط کنید تا میزان دسترسی و ارتباط شما بیشتر شود.

پس از گذراندن این دوره با نکات و ترفندهای مهم و اساسی در زمینه بازاریابی و کار با اینستاگرام آشنا می شود. با انجام دادن روش های بالا و رعایت کردن این اصول ها، به راحتی میتوانید به هدف های خود برسید و کسب درآمد کنید. فقط کافی است که مراحل بالا را به صورت اصولی و درست، پیش ببرید تا به رویا های خود نزدیک تر شوید. مهم نیست که این هدف شما باشد، نظارت و بهینه سازی تبلیغات اینستاگرامتان برای استفاده بیشتر از بودجه شما امر بسیار مهمی است. اینکه چقدر در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری می‌کنید باید به هدف تبلیغات شما گره خورده باشد.

همان‌طور که گفتیم، صفحه پروفایل برند شما باید به شکلی بی‌نقص و جذاب طراحی شوند، اما می‌توان در استوری‌ها از محتوای ویرایش‌نشده و شبیه به زندگی واقعی مانند محتوای پشت صحنه کسب و کار استفاده کرد. همچنین، از استوری برای انتشار بررسی‌های باجزئیات محصولات و لینک خرید آن‌ها استفاده می‌شود. کسب و کارها با همکاری اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، از شهرت و محبوبیت این افراد برای معرفی و تبلیغ برند خود بهره می‌گیرند. این دسته از پست‌ها معمولاً تصویری از یک اینفلوئنسر در حال استفاده از محصولات برند را نمایش می‌دهند. از مهم‌ترین مزایای این دسته از پست‌ها، جلب کردن توجه تمام مخاطبان فرد اینفلوئنسر است.

نماد قلم را انتخاب کنید تا یک رنگ را برگزینید و یک doodle اضافه کنید. مانند دوربین تلفن معمولی خود، آیکون رعد و برق، فلش را کنترل می‌کند و آیکون پیکان نمای دوربین را بین جلو و پشت تغییر می‌دهد. اینستاگرام اخیراً فیلترهایی اضافه کرده است (مانند Snapchat) که می‌توانید با ضربه زدن روی صورت خندان در کنار آیکون پیکان، به آنها دسترسی پیدا کنید. استوری های اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه فید اصلی شما پر شود، عکس‌هایی در فرکانس بالا ارسال کنید. استوری ها معمولاً تصاویر و فیلم‌های کم نظیر و بیشتر ارگانیک را شامل می‌شوند.

در این مرحله شما با شناسایی  اینفلوئنسرهایی که مرتبط با کسب‌و کار شما هستند، می‌توانید تبلیغات انجام دهید و درصد زیادی از فالوورهای آن‌ها را جذب کنید. البته پیداکردن این اینفلوئنسر مناسب و تعرفه‌هایی که برای پست یا استوری دارند، به این آسانی‌ها هم نیست و بسیار زمان‌بر و خسته کننده به نظر می‌رسد. هزینه این تبلیغات براساس این که قصد همکاری با چه اینفلوئنسری را داشته باشید، متغیر است.

همچنین، نباید فراموش کنید که به تحلیل و پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام توجه کنید و با بهبود و تنظیم استراتژی خود، بهترین نتایج را بدست آورید. در دوره آموزش جامع اینستاگرام مارکتینگ، با تکنیک‌ها و روش‌های حرفه‌ای بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهید شد. یادگیری اصول اینستاگرام مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به سطح جدیدی از موفقیت برسانید و به سرعت در دنیای دیجیتال پیشرفت کنید.

این نشان‌دهنده اهمیت و تاثیرگذاری بالای این پلتفرم در جذب و حفظ مشتریان است. در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه از این فرصت بی‌نظیر برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. شما برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی نیاز دارید تا بدانید که چطور کاربران مختلف را در این شبکه اجتماعی به خود جذب کنید!

تصویر زیر نیز بخشی از پروفایل اینستاگرام یک برند تولیدکننده لباس مشهور را نمایش می‌دهد. این برند در تصاویر پروفایل خود از رنگ‌های طوسی، سیاه و سفید استفاده می‌کند. پس از این‌که حساب کاربری خود را به حساب بیزینس تبدیل کردید، اطلاعات پروفایل کسب و کار را تکمیل کنید.

اگر شما اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید، پس به دنبال راهی برای کسب درآمد و بازاریابی از طریق اینستاگرام می‌گردید. این پلتفرم ابزاری سودمند برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند بازاریابی در اینستاگرام را به سطح بالاتری ببرند. از طریق جریان می‌توانید به‌صورت هدفمند، مقرون‌به‌صرفه و با نتایج شفاف، تبلیغات خود را مدیریت کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید. برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ، باید از همان ابتدا با استراتژی دقیق و برنامه‌ریزی‌شده عمل کنید و یادگیری بازاریابی اینستاگرام را جدی بگیرید. در ادامه، گام‌های کلیدی و روش‌های اثربخش برای بازاریابی در اینستاگرام را به‌طور کامل توضیح می‌دهیم. آموزش اینستاگرام مارکتینگ چگونه است؟ برای اینکه درآمد خود را چند برابر کنید و به خواسته های خود برسید راه های زیادی وجود دارد.

اگر تاکنون تبلیغی در فیس بوک گذاشته‌اید، می دانید که تنظیم اینستاگرام از طریق بستر تبلیغی فیس بوک انجام می‌شود. بیایید برای استفاده بیشتر از این پلتفرم، چندین هک کوچک شناخته شده اینستاگرام را مرور کنیم. بهتر است جدیدترین نسخه برنامه را دانلود کنید و در ادامه با ما همراه باشید. برای آشنایی با ابزارهای بازاریابی، مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در حال حاضر اصلی‌ترین روش ارتباط  در دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی می باشد و اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام یکی از مهارت ها و ابزاری های لازم برای توسعه کسب و کارهای آنلاین می باشد. دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، روشی جدید برای صاحبان کسب‌ و کار است تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را در قالبی جدید معرفی کنند. البته این مفهوم تنها به معرفی محصولات محدود نمی‌شود و برای این نوع بازاریابی باید ارتباط منطقی با مخاطب و مشتری برقرار کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام